Vrouwen 1 | Vernieuwd Rijnvogels verliest eerste oefenpot

De kop is eraf na 10 weken zomerstop en 3 trainingen met deze nieuwe leuke spelersgroep!

De eerste trainingsweek werd afgesloten met een oefenwedstrijd tegen @telstarvrouwen uit de Eredivisie Vrouwen. Op twee mindere momenten na en dus een snelle 2-0 achterstand lieten onze toppers zien dat we over een tijdje prima mee kunnen met het rechter rijtje van de Eredivisie. Een handvol goede kansen gingen er helaas niet in en toen het uur had geslagen kwam helaas de klad erin en in de slotfase liep Telstar uit naar een 5-0 overwinning.

Geweldig om al onze meiden aan het werk te zien afgelopen middag in het stadion van de Witte Leeuwinnen en voor nu op naar dinsdag.

Dan komt AFC vanuit Amsterdam naar De Kooltuin. De aftrap tegen de promovendus van de zondag 1e klasser is om 20.00 uur!

KLIK HIER VOOR DE FOTOREPORTAGE VAN KEES VAN DER VOORT

13/08/2023