Heren 2 | Heren 2 onderuit tegen FC ‘s-Gravenzande

De mannen van trainer Roy Mulder hebben het niet kunnen redden tegen FC ’s-Gravenzande. De fusieclub uit het Westland eiste een volkomen terechte 4-1 overwinning op. Mocht het eerste gedeelte van de wedstrijd nog gelijk opgaan, na de 0-1 van Ray Bredero werd het duidelijk dat de bezoekers langzamerhand het beter voetballende team werd. Een gelijkmaker voor de thee zat er helaas niet in al was Jan van Duijn er met een kopbal dichtbij. Toen kort na het begin van het tweede bedrijf Ray Bredero doelman Pieter Plug in de korte hoek verraste leek het een kansloze missie te worden. Leek, want kort daarna joeg Owen Peak een geleid projectiel langs de kansloze sluitpost Wienand Staal en bracht daarmee zijn ploeg terug in de wedstrijd. Ondanks hard werken ging er veel mis bij de Vogels. Toen Josef Gonzales nummer drie binnen schoot was het in principe over en uit. Dat Jouke Kok met een boogbal over Pieter Plug er nog 1-4 van maakte was nog een extra scheutje zout in de Katwijkse wonde. Gauw vergeten deze pot en op naar de volgende ronde.

Helaas geen fotoreportage. Ging iets mis. Ook dit volgende keer beter.

05/11/2023