Heren 2 | Heren 2 met lege handen

Het lukt het tweede niet om behalve derby’s ook andere wedstrijden naar zich toe te trekken en te winnen. Ook tegen BVCB bleven de boys van Roy Mulder met lege handen achter. Toegegeven, het team uit Bergschenhoek kwam de zege toe op basis van de hele wedstrijd en bij vlagen het betere spel. Dat liet de thuisclub pas in de tweede helft zien nadat er in het eerste bedrijf helemaal niets werd gecreëerd. De bezoekers kwam na twee minuten al aan de leiding toen een corner fraai door Karim Lamitie werd ingekopt, een vroege wake-up call voor de Vogels die ondanks hard werken niet in het normale ritme kwamen. Toen Jeroen Aniba kort voor de pauze er 0-2 van maakte leek halverwege het duel de zaak al min of meer beslist. Alhoewel je dat nooit kunt zeggen met de bal die nog alle kanten uit kan doch gebaseerd op de eerste helft.

Na de thee een ander Vogels. Meer gedreven, beter voetballend. Er ging meer dreiging vanuit. Deze goed fase werd beloond met een knappe goal van Leroy den Haan die doelman Jeroen van der Putten liet vissen. De thuisclub rook kansen en de wedstrijd was meer in evenwicht en doelman Pieter Plug moest weer aan de bak. Een vrije trap verwerkte hij knap maar de rebound was voor Zachero Grootfaam de hiermee zijn team definitief naar de 1-3 zege tilde

19/11/2023