HOOFDSPONSOR
Hoofdsponsor van FCRIJNVOGELS CORNELIS VROLIJK

Nieuw “cashless” betaalsysteem in werking

Vanaf zaterdag gaan we bij FC Rijnvogels betalen met onze ledenpas. Dit systeem wordt geleverd door Twelve en is simpel en gebruiksvriendelijk. De ervaring met het nieuwe systeem bij andere verenigingen is positief. Met de ledenpas kun nog makkelijker afrekenen aan de bar. Dit is de ledenpas die iedereen vorig seizoen gekregen heeft.

Betalen met je ledenpas heeft enkele belangrijke voordelen:
– je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club,
– je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).

Met ingang van seizoen 2018/2019 kan er uitsluitend afgerekend worden middels je ledenpas of de gewone PIN-pas. 

  • Met je gewone PIN-pas;
  • Met je ledenpas(met voldoende saldo).

Het ‘opladen’ van de ledenpas kan:

  • Thuis met iDEAL: je ontvangt een aparte mail met je inlognaam (uitleg verderop in dit bericht).
  • In de kantine met je eigen bank PIN-pas
  • Met de KNIP-app (te downloaden in de play store en app-store).

Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom betalen met je ledenpas:

Hoe werkt betalen met de ledenpas?

Bij betalen met je ledenpas heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de ledenpas op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat, kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling, of een betaling met een andere ledenpas.

Hoe activeer ik mijn ledenpas? Voor je met de Rijnvogels Clubcard kan betalen, dien je de Rijnvogels Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo (minimaal €5.00). Je ledenpas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

 

UPDATE: Er kunnen wat problemen voor doen met het installeren van de KNIP app. Dit heeft te maken met het feit dat het emailadres gewijzigd is of dat er een ander emailadres gelinkt staat aan de ledenpas. Let op! Voor de mensen wiens emailadres gewijzigd is, of waarvan FC Rijnvogels het emailadres nog niet heeft: die kunnen hun email adres en hun pasnummer mailen naar ledenpassen@fcrijnvogels.nl
Voor degenen die überhaupt nog geen pasje hebben of het pasje inmiddels al kwijt zijn, kunnen de (nieuwe) pas aanvragen via ledenpassen@fcrijnvogels.nl

 

 

De KNIP-app

 

FAQ

Hoe kan ik saldo laden op mijn ledenpas? Dat kan aan de bar in de kantine of via internet (iDEAL), of via de KNIP-app. In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je ledenpas gezet. Om je ledenpas via internet op te laden ga je naar www.mijnkniponline.nl  en log je in op je persoonlijke pagina. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte e-mail ontvangt.

Kan ik met mijn ledenpas ook ergens anders betalen? Nee, met het tegoed op je ledenpas kan alleen bij FC Rijnvogels worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd? Saldo wat op je ledenpas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar ledenpassen@fcrijnvogels.nl met al je gegevens, pasnummer en banknummer.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is? Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD-scherm/klantendisplay aan de klantkant getoond.  Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond. Tevens is het mogelijk om je saldo te bekijken in de KNIP-app.

Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl  Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking? Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester. Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: ledenpassen@fcrijnvogels.nl

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen? Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen. Via de KNIP-app kan je ook al je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen? Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar ledenpassen@fcrijnvogels.nl

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt? Blokkeer je ledenpas zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende ledenpas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je ledenpas.

Wat moet ik doen indien mijn ledenpas niet werkt? In dat geval stuur je een email naar ledenpassen@fcrijnvogels.nl

Kan ik in de kantine ook betalen met de (blauwe) businessclub-pas? Nee, dat is niet mogelijk.

Hoe kom ik aan een nieuwe ledenpas? Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij ledenpassen@fcrijnvogels.nl Een nieuwe pas kost 5 euro. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een ledenpas aanvragen? Nee, dat is niet mogelijk.

Hoe zit het met de ledenpas voor minderjarige leden? Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de ledenpas voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

03/09/2018

Copyright 2016 · Alle rechten voorbehouden · handMade in Noordwijk by Outhands Internet & Media